середу, 30 грудня 2015 р.

ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР МЕТОДИСТІВ 
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ





17 грудня 2015 року в Тернопільському ОКІППО для методистів РМК та ТКМЦ НОІМ, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, відбувся обласний семінар«Науково-методичний супровід інноваційної діяльності учителя української мови і літератури».Підготували семінар вчителі-філологи Лановецького району.
Мета проведення цього методичного заходу-систематизація знань методистів щодо ролі та функцій учителя в умовах сучасної мовно-літературної освіти, сутності понять «інноваційна діяльність», її функцій, видів, організаційних форм, методів управління інноваційним процесом, результатів; розвиток умінь створювати таке методичне середовище, яке сприяло би запровадженню різних форм інноваційної діяльності, а відтак професійному розвитку словесників як фахівців, дослідників, раціоналізаторів і новаторів.
Учасників семінару було ознайомлено з інформацією про науково-методичні засади інноваційної діяльності учителя-словесника (Кондирєва М.М.) на прикладах інноваційної діяльності районного методичного кабінету й закладів освіти Лановеччини щодо підвищення рівня науково-методичної підготовки, фахової майстерності словесників та якісного забезпечення вивчення української мови і літератури в школах району (Дзюба Н.П.). Кращий досвід із зазначеної вище проблеми презентували педагогічні працівники Лановецького району: учителі української мови і літератури Поплавська Г.М. (Москалівська ЗОШ І-ІІ ступенів, заслужений учитель України, керівник районної творчої групи учителів-словесників); Софіюк М.В. (НВК «Лановецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №2-гімназія»); заступник директора школи Босак Л.Я. (Вербовецька ЗОШ І-ІІІ ступенів), директори ЗНЗ Мельничук С.М. (Буглівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) та Дзюба В.Г. (Борщівська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Я.П. Горошка).
На завершення роботи було розроблено методичні рекомендації про те, як спонукати вчителів-словесників до різних форм інноваційної діяльності шляхом систематичної й цілеспрямованої діяльності, спроектованої на підвищення рівня якості мовно-літературної освіти та сформованості професійної і фахової компетентностей.

Немає коментарів:

Дописати коментар