ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР МЕТОДИСТІВ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
17 грудня 2015 року в Тернопільському ОКІППО для методистів РМК та ТКМЦ НОІМ, які відповідають за стан викладання української мови і літератури, відбувся обласний семінар«Науково-методичний супровід інноваційної діяльності учителя української мови і літератури».Підготували семінар вчителі-філологи Лановецького району.
Мета проведення цього методичного заходу-систематизація
знань методистів щодо ролі та функцій учителя в умовах сучасної
мовно-літературної освіти, сутності понять «інноваційна діяльність»,
її функцій, видів, організаційних форм, методів управління інноваційним
процесом, результатів; розвиток умінь створювати таке
методичне середовище, яке сприяло би запровадженню різних форм інноваційної
діяльності, а відтак професійному розвитку словесників як фахівців,
дослідників, раціоналізаторів і новаторів.
Учасників семінару було ознайомлено з інформацією про науково-методичні
засади інноваційної діяльності учителя-словесника (Кондирєва М.М.) на прикладах
інноваційної діяльності районного методичного кабінету й закладів освіти
Лановеччини щодо підвищення рівня науково-методичної підготовки, фахової
майстерності словесників та якісного забезпечення вивчення української мови і
літератури в школах району (Дзюба Н.П.). Кращий досвід із зазначеної вище
проблеми презентували педагогічні працівники Лановецького району: учителі
української мови і літератури Поплавська Г.М. (Москалівська ЗОШ І-ІІ ступенів,
заслужений учитель України, керівник районної творчої групи
учителів-словесників); Софіюк М.В. (НВК «Лановецька ЗОШ І-ІІІ ступенів
№2-гімназія»); заступник директора школи Босак Л.Я. (Вербовецька ЗОШ І-ІІІ
ступенів), директори ЗНЗ Мельничук С.М. (Буглівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) та
Дзюба В.Г. (Борщівська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Я.П. Горошка).
На завершення роботи було
розроблено методичні рекомендації про те, як спонукати
вчителів-словесників до різних форм інноваційної діяльності шляхом
систематичної й цілеспрямованої діяльності, спроектованої на підвищення рівня
якості мовно-літературної освіти та сформованості професійної і фахової
компетентностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар